RyChu
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:16, 04 Maj 2008 |
|
|
No to tak drogie pięknie Panie i Panowie (już nie piękni, ale drodzy )
Czas zrobić porzadek na forum.
1. Dodać więcej działów.
2. Co to za SB? Spłaszczyć go, albo w ogóle go przerzucić na dół/górę
3. Rozmiary avatarów zwiększyć
4. Regulamin. Proponuję taki (napisany przeze mnie)
Kod: | 1. Każdy użytkownik Forum musi zapoznać przy rejestracji z n/w zasadami i ich przestrzegać.
2. Na Forum zabronione jest: szerzenie treści propagujących faszyzm, używania wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych treści, jak również obrażanie uczuć religijnych różnych grup wyznaniowych.
3. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii autora, a nie administracji forum oraz strony TM, która nie ponosi za nie odpowiedzialności.
4. Forum służy szeroko pojętej wymianie poglądów i opinii, jednak prosimy swoje wypowiedzi umotywować lub w przypadku podejmowania kontrowersyjnego czy też mało znanego faktu podać źródło swoich informacji.
5. Prosimy o używanie poprawnej pisowni i przestrzegania zasad polskiej pisowni.
6. Administratorzy oraz moderatorzy zobowiązani są do przestrzegania w/w zasad. W tym celu mają możliwość udzielenia ostrzeżenia użytkownika łamiącego powyższe zasady.
7. Zabronione jest używanie słów powrzechnie uważanych za wulgarne!
8. Nick służący do zarejestrowania się na forum nie może być obraźliwy czy wulgarny, nie może to też być adres strony www, podobnie avatar. Zabronione jest używanie avatarów pornograficznych lub innych przeznaczonych wyłącznie dla dorosłych jak również takich, które mogą godzić w czyjeś uczucia religijne czy wyznaniowe.
9. Za pisanie postów głupich, bezsensownych czy b. krótkich (np. w postaci samych ikon) grozi WARN a w najgorszym wypadku nawet BAN.
10. Jeżeli chcesz dopisać lub dodać coś do własnego posta używaj do tego funkcji Edytuj.
11. Użytkownik, który chce zmienić nick, zgłasza się do Administratora.
12. Nie złościmy się publicznie, a wszelkie spory między sobą załatwiamy poza forum (na PW, poprzez maila lub komunikatory).
13. Zabrania się całkowicie poprawiania moderatorów lub adminów oraz zmieniania/usuwania treści dopisanych przez nich w postach.
14. Użytkownik może otrzymać pisemne upomnienie w formie dopisku pod postem, który jest niezgodny z Regulaminem lub w formie prywatnej wiadomości (PW).
15. Za niestosowanie się do uwag moderatora, ten może wystąpić lub udzielić ostrzeżenia, o czym użytkownik może dowiedzieć się w dziale Ostrzeżenia i Bany.
16. Zapraszamy do wspólnej i owocnej dyskusji na Forum. |
5. Netykieta wygląda następująco:
Kod: | Netykieta - (ang. netiquette - net + etiquette) jest żartobliwą nazwą zbioru zachowań etycznych umownie obowiązujących w sieci Internet (sieć nie podlega żadnym rzeczywistym prawom i ograniczeniom). Właściwy sposób zachowania się użytkownika w sieci pozwala na "współistnienie" w Internecie osób z wielu obszarów kulturowych czy po prostu o różnych temperamentach i sprzyja rozwojowi sieci.
1. Nie wklejaj do kodu swojego posta bbcode'a wywołującego dużą fotografię z innego serwera, po prostu podaj link. Dzięki temu nie utrudnisz życia posiadaczom wolniejszych łącz.
2. Nie stosuj zbyt rozbudowanych sygnatur, czyli podpisów pod postami.
3. W polu "temat" (ang. "subject") pisanego postu nie wpisuj zbyt długich wyrażeń, ale też dbaj o to aby temat streszczał po krótce zawartość postu.
4. Nie nadużywaj dużych liter. Zgodnie z ogólnie przyjętą konwencją, oznaczają one w sieci podniesiony głos lub nawet krzyk.
5. Pisząc post pisz na temat, jeżeli chcesz napisać na inny temat niż ten którego dotyczy określona dyskusja, po prostu załóż nowy temat. Nie wskazaną rzeczą jest pisanie łańcuszków, oraz reklama swoich stron w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
6. Jeżeli jesteś "nowicjuszem" w grupie i chcesz spytać np. o coś, czego nie wiesz lub nie rozumiesz, to przed wysłaniem zapytania do innych członków forum warto sprawdzić, czy odpowiedź nie została już udzielona wcześniej i nie czeka w archiwach forum lub w często spotykanym dokumencie FAQ (ang.frequently asked questions), który właśnie w celu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania został przygotowany.
7. Nie używaj wulgaryzmów w postach. Jeżeli koniecznie musisz to robić, zamieść na początku listu informację "flame on", co powszechnie oznacza, że treść zawiera wulgaryzmy. Nie naruszaj dobrych obyczajów, dobrego smaku; nie prowokuj, nie atakuj.
8. Nie publikuj na forum listu, który otrzymałeś "prywatnie", bez zgody nadawcy (tajemnica korespondencji).
9. Szanuj innych użytkowników forum, i jeżeli twoim zdaniem narusza on netykiete, poinformuj go o tym PW, nie wprowadzaj zamieszania do dyskusji komentarzami na temat jego zachowania.
10. Jeżeli zauważasz jakąś nieprawidłowość na forum, zgłoś to moderatorowi określonego działu lub jeśli to problem techniczny, administratorowi na PW (Prywatna Wiadomość) |
6. Czemu do cholery dział Regulamin nie jest zablokowany? Może będziemy dyskutować nad tematem Regulaminu czy jest fajny czy nie? -.-
7. Reklama w szkole !
Pierwszymi punktami mogę się zając, dajcie mi tylko prawa administratorskie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RyChu dnia Nie 23:30, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|